Kodėl kai kurioms įmonėms populiaraus vaizdo žaidimo sukūrimas kainuoja šimtus milijonų dolerių?
Prieš porą savaičių „The New York Times“ apkaltino nesibaigiančius siekius pateikti tikroviškesnę grafiką ir pasiūlė, kad pramonė ima mažėti, o tai lemia darbuotojų atleidimus ir studijų uždarymą.
Tačiau „Bloomberg“ atstovas Jasonas Schreieris teigia, kad ši analizė „šiek tiek nukrypsta nuo ženklo“. Jis neneigia, kad biudžetai dramatiškai išaugo (20 mln. USD už „Naughty Dog“ filmą „Uncharted 2“ 2009 m., palyginti su 220 mln. USD už „Last of Us Part II“ 2020 m.) arba kad grafika vaidina svarbų vaidmenį, bet jis sakė, kad tai tikrai. susiveda į tai, kad ilgesnį laiką reikia didesnių komandų – dėl patobulintos grafikos, taip, bet ir dėl didėjančios žaidimų apimties.
Be to, jis rašo, kad „kiekvienas”, kuris praleido bent keletą metų pramonėje, turi „savo siaubo istoriją” apie valdymo sprendimus, tokius kaip „funkcija, kuri atšaukiama, nes ji nepatiko generalinio direktoriaus paaugliui” arba šimtų komandų. žmonių, „klaidžiojančių pasirengimo gamybai, bandydami išsiaiškinti, kaip iš tikrųjų atrodys žaidimo „pagrindinė kilpa“.
Taigi, jei žaidimų įmonės tikrai nerimauja dėl didėjančio biudžeto, Schreieris teigia, kad jos turėtų sutelkti savo „savižiūrą“ į netinkamą valdymą, dėl kurio gali būti švaistomas kiekvieno darbas ir laikas.