
Didėjantis GLP-1 naudojimas, potraukis prieskoniams ir šilumai bei malonus valgymas namuose – tai tik keletas tendencijų, skatinančių augimą, nurodytos antrojoje kasmetinėje „Conagra Brands“ ataskaitoje „Future of Frozen Food 2025“. Ši duomenimis pagrįsta ataskaita atskleidžia, kaip vartotojų elgesys, kartų pomėgiai ir naujovės keičia 91,3 mlrd. USD vertės JAV šaldytų maisto produktų rinką.1
Rengdama šių metų ataskaitą, „Conagra“ paklausos mokslo komanda pasinaudojo „Circana“ įžvalgomis, „Tastewise“ socialinės žiniasklaidos tendencijomis ir „Smaxiweb“ paieškos tendencijomis. Ataskaitoje pabrėžiamos penkios transformacinės tendencijos, lemiančios šaldytų maisto produktų skyriaus ateitį, kartu su papildoma informacija, atspindinčia, kaip ir kokie šaldyti maisto produktai yra vartojami.
„Pasiekiama vis įvairesnė šaldytų maisto produktų įvairovė, atspindinti bendrus pokyčius, ką valgo JAV vartotojai“, – sakė Bobas Nolanas, „Conagra Brands“ paklausos mokslo vyresnysis viceprezidentas. „Naujos įžvalgos rodo besikeičiančius kartų įpročius ir pageidavimus. Tūkstantmečio ir Z kartos žmonėms įžengus į šeimos kūrimo metus patogumas ir įperkamumas tampa prioritetu, todėl šiuo laikotarpiu išlaidos šaldytiems maisto produktams padidėjo 54 proc..”2
Naujos 2025 m. tendencijos:
Nors „Conagra Brands“ yra JAV šaldytų maisto produktų rinkos lyderė, nustatyti duomenys ir tendencijos atspindi platesnę JAV šaldyto maisto pramonę:
1. Šiuolaikinė sveikata: Sveikata besirūpinantys vartotojai ieško šaldytų produktų, kurie patenkintų žarnyno sveikatą, porcijų kontrolę ir kitus mitybos poreikius. Šaldytų maisto produktų, kuriuose yra probiotikų ir daug maistinių medžiagų turinčių, žarnynui nekenksmingų ingredientų, kiekis per pastaruosius trejus metus išaugo 33 %.3 Nauji produktai, kuriuose yra daugiau nei 15 milijonų amerikiečių, šiuo metu vartojančių GLP-1 vaistus su patogiomis galimybėmis, taip pat keičia šią kategoriją. Tiems, kurie mėgsta smaližius, daugėja ir jums tinkamų šaldytų desertų.4
2. Didesnė patirtis namuose: Nors vis daugiau žmonių renkasi pailginti savo biudžetus valgydami namuose, vartotojai ieško aukščiausios kokybės restorano kokybės variantų. Po 25,6 mlrd. valgymo namuose progų nuo priešpandemijos5 pirkėjai atkuria restorano patiekalus namuose. Šaldytas maistas patenkina šį poreikį siūlydamas aukščiausios kokybės, virėjų įkvėptus ir garsenybių remiamus produktus, kurie taupo ruošimo laiką ir suteikia vertingų, linksmų ir nepakartojamų potyrių.
3. Pasaulinė virtuvė: Užšalusiame koridoriuje ir toliau auga vis įvairesni skoniai. Indijos įkvėpti patiekalai, tokie kaip tikka masala, ir japoniški skoniai, tokie kaip teriyaki, klesti6, o gatvės maisto pardavimai pasaulyje pasiekė daugiau nei 543 mln. USD.7 Jaunesnė karta naudojasi šiais nuotykių skoniais ir yra 24 % didesnė tikimybė, kad įsigys visame pasaulyje įkvėptus produktus.8
4. Bites & Minis: Mažos, bet galingos, kąsnelės ir mini porcijos ir toliau populiarėja, viliojančios šeimas ir jaunesnius vartotojus. Pardavimams išaugus iki 2,4 milijardo JAV dolerių9, o suvartojimui per metus padidėjus 31 %10, šie gaminiai yra ne tik patogūs, bet ir siūlo įvairias galimybes bet kokiai progai. Jie nebėra laikomi tik užkandžiais – 84 % dabar mėgaujasi valgiais.11
5. Prieskoniai ir šiluma: Aštrus šaldytas maistas įkaista, o JAV pardavimai viršija 2,0 mlrd. USD.12 Jaunesnės kartos labai mėgsta aštrų maistą. Tiesą sakant, Z kartos atstovai 48 % dažniau perka aštrius šaldytus patiekalus.13 Populiarūs nauji prieskonių profiliai, tokie kaip gochujang, taip pat atspindi pasaulinių virtuvių įtaką šiai tendencijai.
2025 m. šaldytų maisto produktų ateities ataskaita
Šaltiniai:
1 Circana, LLC, iš viso JAV – MULO+ konv., visi šaldyti departamento produktai, pardavimas doleriais, 52 savaitės iki 2024 m. spalio 20 d.
2 Circana, LLC, iš viso JAV – MULO+ konv., šaldyti departamento produktai, namų ūkis pagal LifeStage, pardavimas doleriais, 52 savaitės iki 2024 m. lapkričio 3 d.
3 Circana, LLC, Total US – MULO+ Conv, Modern Health, Total Frozen Department, Probiotikai pagal kategoriją, Apimties pardavimų procento pokytis, YE 2021 m. spalio mėn. v. YE 2024 m. spalio mėn.
4 Circana, LLC, Scan Panel, JAV, moderni sveikata, šaldyti desertai, be cukraus pagal kartą, NBD doleriai, 52 savaitės iki 2024 m. lapkričio 3 d.
5 Circana, LLC, „National Eating Trends®“, „Frozen Initial Exploration“ ateitis – 2024 m. lapkričio mėn., „Home / Retail“ prieš maitinimo paslaugas, metinės numatomos progos (milijardai), YE 2024 m. rugsėjo mėn. prieš Covid 2020 m. vasario mėn.
6 Circana, LLC, iš viso JAV – MULO+ konv., etniniai šaldyti vieno patiekalo patiekalai pagal produktą, tūrio procentinis pokytis, YE 2021 m. spalio mėn. v. YE 2024 m. spalio mėn.
7 Circana, LLC, iš viso JAV – MULO+ konv., etniniai šaldyti vienkartiniai patiekalai pagal produktą, tūrio procentinis pokytis, YE 2021 m. spalio mėn. v. YE 2024 m. spalio mėn.
8 Circana, LLC, „Scan Panel“, JAV, „Frozen Global Street Foods“ pagal produktą ir kartą, NBD doleriai, 52 savaitės iki 2024 m. lapkričio 3 d.
9 Circana, LLC, Total US – MULO+ Conv, Frozen Bites & Minis pagal produktus, pardavimas doleriais, 52 savaitės iki 2024 m. spalio 20 d.
10 Circana, LLC, „National Eating Trends®“, „Frozen Initial Exploration“ ateitis – 2024 m. lapkričio mėn., Namas / mažmeninė prekyba, Dydis / tendencija „Frozen Bites“ / Mini, YE 2023 m. rugsėjo mėn. prieš YE 2024 m. rugsėjo mėn.
11 Circana, LLC, National Eating Trends®, „Frozen Initial Exploration“ ateitis – 2024 m. lapkričio mėn.
12 Circana, LLC, iš viso JAV – MULO+ konv., JAV, šaldytas aštrus maistas pagal produktą, pardavimas doleriais ir pardavimo apimties procentinis pokytis, palyginti su YA, 52 savaitės iki 2024 m. spalio 20 d.
13 Circana, LLC, Scan Panel, JAV, šaldyti karšti / aštrūs vieno patiekalo patiekalai pagal kartą, NBD doleriai, 52 savaitės iki 2024 m. lapkričio 3 d.