Ne taip seniai Nešališka didingumo asociacija (IBA) surengė savo pirmąjį kosmetikos konvergenciją – skaitmeninę dviejų dienų progą, kurioje buvo pristatyti akademiniai laikotarpiai, apsaugantys įvairius prekybos klausimus, taip pat reguliavimo reikalai, pavyzdžiui, aplinkos įstatymai, ir tai, kaip šie dalykai tikriausiai gali turėti įtakos. mažos ir vidutinės prekybos įmonės. Kaip apibrėžė IBA reklamos, rinkodaros ir komunikacijų viceprezidentas Eberas Bodmeris, į kitą dalykinę medžiagą buvo įtrauktos visos dalys – nuo „atitikties teisės aktams iki tvarumo, pavojų saugumui ir AI tobulumo.
Kartu su IBA pavasario kosmetikos konvergencija „CosmeticsDesign“ kalbėjosi su Bodmeriu, Akemi Ooka, Ph.D., IBA pasaulinės tiekimo grandinės šaltinių vadovu, Meredith Petillo, IBA techninių ir reguliavimo reikalų viceprezidentu, ir Don Frey, IBA prezidentui ir generaliniam direktoriui už įžvalgas apie svarbiausius šios progos dalykus.
IBA pavasario kosmetikos konvergencija: pirmoji diena
Pirminė skaitmeninės konferencijos diena buvo skirta dviem neatidėliotiniems kosmetikos ir privačių priežiūros produktų pramonės reikalams: MoCRA ir Prolonged Producer Duty (EPR). Kaip apibrėžė Petillo, MoCRA sesija apėmė „MoCRA registracijos valdymą ir iššūkių detalizavimą, be įžvalgų apie mažmenininkų atsakymus ir jų poreikius besikeičiančioje reguliavimo panoramoje“.
Išskirtinai, EPR sesija, kaip pakaitalas, pabrėžė „gamintojų ir gamintojų porą sudėtingų ir greitai besivystančių įstatymų leidybos ir reguliavimo metodų, skirtų JAV perdirbimo infrastruktūrai spręsti“, – dalijosi dr. Ooka. Po to vykęs „dialogas dėl su tvarumu susijusios atitikties ir mažmenininkų poreikių išryškina didėjančius įsipareigojimus ir gana daug metodų jiems spręsti“.
IBA pavasario kosmetikos konvergencija: antra diena
Pasibaigus pirmajai dienai, antroji simpoziumo diena „labiau gilinosi į esminius dalykus, pvz., precedentą, kurį ES mikroplastiko įstatymai gali perduoti JAV, didėjančius saugumo pavojus, kuriuos skatina naujas reglamentas, ir galimų leistinų ir reguliavimo spąstų, susijusių su DI. didybės prekyba“, – paminėjo daktaras Ooka.
Šiais laikotarpiais diskusijoms vadovavo dalykinės medžiagos specialistai „apie mikroplastiko reguliavimą, pilkosios rinkos iššūkius, paauglių ir paauglių didingumą ir AI funkciją – kartu su tuo, kodėl kiekviena didinga prekyba užsiimanti įmonė nori dirbtinio intelekto aprėpties“, – sakė dr. Ooka. pridėta.
IBA pavasario kosmetikos konvergencija: bendri pasiūlymai
„Kiekvieną dieną dalyviai iš karto sužinojo iš prekybos lyderių ir galėjo pasinaudoti realiomis įžvalgomis, kurias galėtų įgyvendinti savo įmonėse“, – paminėjo Bodmeris. Simpoziume taip pat buvo pristatytos remiamos pertraukos „tikimybė, kad dalyviai bendraus su pagrindinėmis paslaugų tiekėjų įmonėmis ir sužinos apie pažangiausias galimybes bei paslaugų teikėjus, padedančius įmonėms naršyti temines sritis“, – dalijosi papildymu.
„Aukštos kokybės garso sistemos iš tokių organizacijų kaip „The Round Motion Alliance“, „The Sincere Firm“ ir „Amazon“ įžvalgos dalyviams suteikė daug norimų skaityti ir duomenų, pridūrė dr. Ooka. Petillo paminėjo, kad tai svarbu, nes „atitikties duomenys ir mokymai apie geriausią praktiką techniniais ir reguliavimo klausimais turėtų būti prieinami kiekvienai verslo įmonei, nesvarbu, koks matas“.
Perkeldami į priekį, „mes nesilaikome šio postūmio ir atkakliai stengiamės pasiūlyti platformą bendradarbiavimui, naujovėms ir pažangai prekybos viduje“, – užbaigė Frey. „Bendradarbiaujame, kai įveiksime iššūkius ir pasinaudosime esamomis alternatyvomis, kurdami šviesesnę ateitį visiems.
Tiems, kurie negali dalyvauti šių metų renginyje, jį galima įsigyti IBA svetainėje. Po pavasario simpoziumo IBA šių metų rugsėjo 25–26 d. išlaikys savo kosmetikos konvergencijos rudens versiją.