„PepsiCo, Inc.“ paskelbė apie susitarimą įsigyti likusius 50 % „Sabra Dipping Company, LLC“ („Sabra“) ir „PepsiCo-Strauss Fresh Dips & Spreads International GmbH“ („Obela“) akcijų ir tapti vienintele šių bendrovių, gaminančių „Sabra“ ir „Obela“, savininke. produktų.
PERŽIŪRĖKITE DAUGIAU MAISTO IR GĖRIMŲ PRAMONĖS NAUJIENŲ
„Sabra“ ir „Obela“ šiuo metu yra 50/50 bendros įmonės, kurias įkūrė „PepsiCo“ ir „Strauss Group“, kad gamintų, platintų ir parduotų šaldytus padažus ir tepalus. Bendra įmonė „Sabra“ yra įsikūrusi Niujorke ir veikia JAV ir Kanadoje. Bendra įmonė „Obela“ yra įsikūrusi Ženevoje ir veikia Australijoje, Naujojoje Zelandijoje ir Meksikoje.
„PepsiCo“ daugiau nei 15 metų daugiausia dėmesio skyrė šviežių gėrimų kategorijai, 2008 m. ir 2012 m. atitinkamai sudarė „Sabra“ ir „Obela“ kaip 50/50 bendras įmones su „Strauss Group“. „Sabra“ tapo pirmaujančiu humuso prekės ženklu, kurio mažmeninė prekyba JAV siekia beveik 400 mln. USD. Šis sandoris leis PepsiCo ir toliau keisti savo portfelį ir paskatinti spartesnes naujoves, kad būtų sukurta daugiau produktų, kurie patenkintų didėjantį Šiaurės Amerikos vartotojų teigiamų pasirinkimų poreikį.
Sandoriams taikomos įprastos uždarymo sąlygos ir tikimasi, kad jie bus užbaigti iki 2024 m. pabaigos. Papildomos įsigijimo sąlygos nebuvo atskleistos.